A vég kezdete vagy a kezdet vége?

A vég kezdete vagy a kezdet vége?

A gondok Lili elválasztásával indultak

2021. március 07. - mocskosmacska

Lilit pont három hónapja választottam el. Az anyatejes szoptatás ennyi volt. Egy kicsit sajnáltam az egészet, mert tényleg szerettem szoptatni. Olyan belsőséges volt, és tényleg nagyon szép dolog azt, hogy valakit magamból etethetek. Meg szerettem az esi összebújásokat, azt, hogy az ölembe veszem, ott van a feje az ölembe, rásimul a cicimre. Tényleg nagyon élveztem az egészet, de a férjem azt mondta, hogy Lili már nagylány, két éves és ezt be kell fejezni. Végül is egyet értettem vele, de nem volt könnyű, hiszen ez már érzelmi dolog. De ezért összeszedtem magamat, és elengedtem. Szerencsére Lili jól fogta fel, és nem hiányzott neki. Elég neki az esi összebújás a szoptatás helyett. Nekem is tök jó ez így.

A bejegyzés trackback címe:

https://avegkezdetevagyakezdetvege.blog.hu/api/trackback/id/tr916453620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása