A vég kezdete vagy a kezdet vége?

A vég kezdete vagy a kezdet vége?

Megkaptam, amit akartam (mint mindig)

2021. július 06. - mocskosmacska

Igen, igen. A megérzések (és a szép fotók) mindig jók, hallgatni kell rájuk. Most egy jó ideig nem írtam, de nem azért, mert nem történt semmi sem. Nagyon is sokminden történt. Szóval bejelentkeztem dr. Rusz Zoltánhoz, aztán elmentem hozzá, aztán megvizsgált, aztán egy idő után a műtét is megtörtént. És most – és most olyat mondok, amit nem is igen hiszek el – még szebbek a melleim, mint a szoptatás előtt voltak. (Pedig azokat elég nehéz überelni.) Szóval nem is igen hiszem el, hogy ez megtörtént, nem is igen fogom még fel a dolgokat. Egyszerűen szédítő, hogy ilyen szép cicim van, hogy ilyen szép cicim van megint.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://avegkezdetevagyakezdetvege.blog.hu/api/trackback/id/tr7016453636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása