A vég kezdete vagy a kezdet vége?

A vég kezdete vagy a kezdet vége?

Megvan a megoldás?

2021. március 09. - mocskosmacska

Szóval tegnap nem tudtam befejezni az írásomat, mert annyira rossz kedvem lett. Most összeszedem magamat, és elmesélem, hogy mi a bajom. De gondolom, hogy ezt már nagyon sokan kitalálták, hiszen itt a melleimről volt szó és a szoptatásról. Szóval a melleim már nem olyanok, mint két évvel ezelőtt, amikor elkezdtem szoptatni. Alig bírok rájuk nézni, nem tudom, hogy a férjem hogyan tud még megkívánni engem. Én legalábbis nem tudnám megtenni a helyében. Ezt egy időben mondtam neki, először vigasztalni  próbált, de már azt látom rajta, hogy dühíti. Úgyhogy inkább magamba örlődöm, de azért kitaláltam egy megoldást. Plasztikai sebészhez akarok menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://avegkezdetevagyakezdetvege.blog.hu/api/trackback/id/tr716453632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása