A vég kezdete vagy a kezdet vége?

A vég kezdete vagy a kezdet vége?

dr. Rusz Zoltán

2021. március 12. - mocskosmacska

Szóval a nagy terv már megvan. Plasztikai sebész kell nekem, csak az a baj, hogy nem ismerek egyet sem, sőt olyanról sem tudok, aki plasztikáztatta volna magát az ismerőseim közül. Pedig biztosan van, hiszen manapság ez már olyan gyakori. De megoldom én ezt magamnak. Keresni fogok egy nagyon jó orvost. Úgyhogy most szépen egy kicsit abbahagyom az írást, és megkeresem a neten a legjobbat.

……..

Nem is kellett olyan sok idő, megvan a megoldás. Ezt a dr. Rusz Zoltánt nagyon sok helyen ajánlják, nagyon sok fórumon. A honlapjára is felmentem, és nagyon tetszenek a munkái. Én is ilyen ciciket akarok megint. Bár lehet, hogy nekem még ezeknél is szebbek voltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://avegkezdetevagyakezdetvege.blog.hu/api/trackback/id/tr3016453634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása